15 Kasım 2012 Perşembe

Call of Duty Black Ops 2 Hataları ve Çözümleri


Bu yayınımızda CoD Black Ops 2 'nin genel sorunları ve çözümleri üzerinde duracağız.

Öncelikle şunu belirtelim:

Call of Duty Black Ops 2 Full Sorunsuz İndirmek İçin Tıklayın


Ayrıca bu yazıdaki indirme linkleri turbobittir. Turbobitten tek tıkla beklemeden indirme yapmak için tıklayın.

Kendim aldığım ve çözümlediğim hataları ve nasıl çözdüğümü anlatmak istiyorum.

1-Error during initialization: Unhandled exception caught hatası ve Çözümü

Bu hatayı ilk yükleyip ardından crack yapıp hemen tıklayıp girmeye çalıştıysanız alırsınız. Çünkü steam yüklü değil. Bu hatayı almamak için steam yüklemeniz gerekiyor.


2-XINPUT1_3.dll olmadığından başlatılamadı Hatası ve Çözümü

Bunun için ilgili dll yi indirip sisteminize atmanız gerekmekte aşağıdaki adımları okuyup uygulayınız.


1- Yukarıdan indirdikten sonra ilgili dll yi:

İndirdiğiniz dll dosyasını işletim sisteminize göre uygun yere kopyalayınız. (Orijinal dosyanın yedeğini almayı unutmayın)

C:\Windows\System (Windows 95/98/Me)
C:\WINNT\System32 (Windows NT/2000)
C:\Windows\System32 (Windows XP, Vista, 7)

Eğer 64-bit Windows kullanıyorsanız xinput1_3.dll dosyasının C:\Windows\SysWOW64\ içine de kopyalamanız gerekmektedir.

Mevcut dosyaların üstüne yazdığınızdan emin olun.

Bilgisayarınızı tekrardan başlatın. Eğer sonrasında hata devam ediyorsa:
Windows Başlat > Çalıştır > CMD yazıp Enter'e basın
Son olarak komut satırına regsvr32 xinput1_3.dll yazıp Enter'e basın (evbilgisayari)


3- Call of Duty Black Ops 2 çalışmayı durdurdu hatası ve çözümü

Bu hata beni 1-2 gün uğraştırdı. Oyunlarda çıkan hataları yardım almadan çözmeye çalışan birisi olarak biraz da inat ettim :) .. 2 gün sonra internetten araştırmaya karar verdim ama çözümü hiçbir yerde yoktu. Bir kaç saat daha uğraştıktan sonra çözümü buldum ve sizinle paylaşıyorum

 - Bilgisayar tarihinizi 13.11.2012 olarak değiştirdiğinizde bu sorun düzeliyor.

Eğer olurda yine de çözülmezse:

 - Oyunun kurulu olduğu yere gelin orada "redist" isminde bir klasör var onun içinden directx i  ve vcredist_x86.exe yi yükleyin sorun düzelecektir.

4- Call of Duty Black Ops 2 oynarken çok donma sorunu ve çözümü

Öncelikle sistem gereksinimlerinizin oyuna uygun olup olmadığını bir kontrol edin. Daha sonra eğer uygunsa ve bu parça parça donma sorunları devam ediyorsa game booster yükleyin ve oyunu oradan çalıştırın. Aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz:


5- Call of Duty Black Ops 2 tıklıyorum hiçbir tepki vermiyor hatası ve çözümü

Bu hatanın temel sebebi steamın yüklü olmamasıdır. Steamı indirip kurarsanız oyununuz açılır. Steam indirmek için tıklayınız.

6- Helikopterli Bölümde Oyun donuyor hatası ve çözümü

Bende böyle bir sorun olmadı ama bazı arkadaşlarda oluyormuş, böyle bir durumda oyundan çıkın tekrar girin sorun düzelir, düzelmezse Skidrowun sonradan düzenleyip çıkarttığı 2. Crack'i indirin ve onu uygulayın.



7- Call of Duty Black Ops 2 Ses Geliyor ama Görüntü Yok (yorum forumundan)

Sağlam oyun severlerden ve yorumcularından "enes kantar" yorum forumunda ekran kartını güncellemesine ve directx'inin güncel olmasına rağmen oyunu açtığında ses geldiğini fakat görüntü olmadığını bu sorunu nasıl halledebileceğiniz sordu, biraz uğraştık fakat biz çözümünü bulamadık, kendisi çözümü buldu ve bizimle ayrıntılı bir şekilde paylaştı, yorum forumunda da görebilirsiniz. Buraya ayenn aktarıyoruz:

"Çözümünü anlatayım belki yararı olur.İlk başta güvenlik duvarım black ops un single player .exe sini engellemiş ve kayıt defterine engelleme göndermiş.

Ben güvenlik duvarını kapatıp da denemiştim ama olmamıştı meğerse kayıt defterinde engelli olarak duruyomuş o yüzden görüntü gelmiyomuş.

Çözümü austlogics boost programı ile kayıt defteri inceleme yaptım ve düzeltilcek kayıt defteri hatalarını gösterdi.baktımki black ops 2 nin exe dosyası var.Onar dedim ve şaşırdım artık black ops 2 sorunsuz açılıyor. 
Black Ops 2 açılmama sorunu yaşayanlar :

1- güvenlik duvarını kapatsın
2- ccleaner , austlogics boost yada benzeri programlarla kayıt defteri onarma yapın ve sorununuz çözülsün.crack fark etmiyor çalışıyor hepsi.
İyi oyunlar" - Enes kantar -



7- Call of Duty Black Ops 2 oyundaki mission 3(Old Wounds)'da atlar yerin dibine giriyor(gömülüyor), ne ilerleniyor ne de attan iniliyor(bug) (yorum forumundan)

Sağlam oyun severlerden ve yorumcularından "Murat Aydın" yorum forumunda 3. görevde atların birden yere girdiklerini ve oyuncunun ne ilerleyebildiğini ne de attan inemediğini ne yapması gerektiğini sordu ve kendisi çözümünü buldu. Hiç değiştirmeden aktarıyor ve kendisine bir kez daha teşekkür ediyoruz. Sizde hatalara karşı bulduğunu çözümleri bizimle paylaşabilirsiniz.

"atın yerin içine girmesi sorunu yasayan arkadaslar sorunu cozdum aynı sorunu yasayan arkadaslar başlat-çalıştır-msconfig-ön yükleme-gelişmiş seçenekler den cpu sayısısını 2 yapsın kaydedip bilgisayarı yeniden baslatın sorun cozuluyor. - Murat Aydin"


7- Call of Duty Black Ops 2 her soruna alternatif çözüm: görev yöneticisi yanıt vermiyor hatası, siyah ekran, oyuna girememe hatalarına karşı NVIDIA Driver Güncelleme (yorum forumundan)


Sağlam oyun severlerden ve yorumcularından "teokrasy" yorum forumunda en popüler call of duty black ops 2 hatalarına karşı genel bir çözüm bulduğunu söylemiş, açıklamasına göre NVIDIA 12 Kasımda "beta" yeni bir driver çıkarmış ve amacı call of duty black ops 2, assassin's creed 3 gibi son zamanlarda yeni çıkan popüler oyunları sorunsuz çalıştırmakmış. Araştırdım ve denedim gerçekten etkili oldu. Arkadaşımızın yorumunu direk attıktan sonra bir de indirme linki verelim:

"oyunu çalıştıramayan arkadaşlar için
siyah ekran , oyuna girmeme ,görev yönetecisinde yanıt vermiyor hatası alanlar felan bu yazdıklarımı iyi okusunlar arkadaşlar
ben oyunu cd olarak (korsan ) almıştım ve 2 3 gün gimrediğim site çıkmadığım site kalmamıştı.oyuna giremiyordum (siyah ekran) bu siteye yorum yazmamın sebebi siteyi sevmem ve samimi bulmam neyse
arkadaşlar oyuna dediğim sebeplerden giremeyen arkadaşlar (büyük ihtimal nvida kullanıcıları) nvidia-geforce nin sitesine girsinler ve beta sürümü var 310,54 beta sürümü indirsinler kursunlar
hiç bir şekilde hata donma oyundan atma oyuna girme gibi bir problemle karşılaşmayacaklardır..
(not : ben steam ı felan daha önceki çözüm yöntemlerini denerken kurmuştum sizde kurun)"



Peki nasıl indireceğiz?


(Not: İndireceğiniz direver: NVIDIA 200M serisi içindir, bu sizin PC nize uygun değilse okumaya devam ediniz)

Öncelikle ekran kartı modelinizi öğrenin. Nasıl mı öğreneceksiniz? "Denetim Masası\Görünüm ve Kişiselleştirme" yolunu izleyin ve en aşağıda NVIDIA Denetim Masası yazar ona tıklayın direk karşınıza çıkacaktır.

Modeli öğrendikten sonra buraya tıklayarak bilgileri sizin PC nize uygun bir şekilde doldurun (en aşağıdakini beta seçin)

Sonuçlar arasında ilk çıkan GeForce 310.54 Driver Beta yı indirin ve kurun, bu kadar.

Not: Çıkan Updatelerden sonra bu sorunların çoğu artık geçerli değildir. Bu yüzden yorum formuna gerek kalmadı..

Call Of Duty Black Ops 2 Update 1-2 Tıkla Indir


En Güncel ve Tüm Sorunların İlacı Crack:




Call of Duty Black Ops 2 ile ilgili diğer yayınlarımız:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder