23 Eylül 2012 Pazar

Red Alert 2 Türkçe Full Sorunsuz Tek Link İndir


Red Alert 2 oynadığım en bağlayıcı, modern strateji oyunlarından biri. Oyunu daha önce oynamadıysanız ve strateji oyunları seviyorsanız kesinlikle indirip,oynamalısınız. Yıllar önce oynadığım bu oyunu tekrar oynamak eskilere götürmedi değil :)

İndirme işlemimiz direk ve idm ile yüksek hızda olacaktır. Anlatım adım adım ve sade olduğu için biraz uzun görünmekte fakat aslında yapılan işlemler çok kısadır.

Minimum sistem gereksinimleri:

İşletim Sistemi: Windows 95,98, NT 6.0, 2000, ve Millennium
CPU hızı: PII 266 ya da daha yüksek
Memory: 64 MB
Ekran Kartı: 2 MB, 16bit rengi destekleyebilen
CD-ROM Hızı: 4X ya da daha hızlı
Ses kartı: Direct Sound destekleyen ses kartı

Oyun içi görüntü:



Gelgelelim İndirmeye.

Gerekenler:

Red Alert 2' yi tek linkle indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.



İndirme Linki:



Not: Linkte link kısaltma vardır, 5 saniyelik reklamın geçmesini bekleyin ve sağ üst köşede beliren reklamı geç butonuna tıklayıp asıl linke ulaşın.



            Red Alert 2 Türkçe Kurulum

Red Alert 2 Türkçe , boyutu 841 MB'  dır.. Şahsen 500 kb/sn hız ile 18 dakikada indirdim. 

1- İndirdiğiniz setup'a çift tıklayın ve kurulumu yapın.

2- Evet sadece bu kadar :) Crack yapmanıza gerek yoktur.

İndirme ve Kurulum ile ilgili sorun yaşarsanız yorum bırakarak belirtiniz, en kısa sürede yardımcı olmaya çalışırız.


Keyifli Oyunlar. - S.O. -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder