31 Ekim 2012 Çarşamba

Orhan Gencebay İle Bir Ömür(Kendi Sesinden)+Bonus Tek Link İndir



Orhan GENCEBAY'ın Bir Ömür Albümünü İçerir( 33 şarkı)  Dosyadır.
(Kendi Sesinden )Boyutu:235 mb'tır.

Şarkı listesi;

-Akşam Güneşi
-Askimi Sakla
-Batsın Bu Dünya
-Ben O Zaman Ölürüm
-Beni Biraz Anlasaydın
-Beni Böyle Sev Seveceksen
-Benim dünyam
-Bilmesin O Felek
-Bir Araya Gelemeyiz
-Bir Teselli Ver
-Dertler benim olsun
-Dil Yarası
-Dilenci
-Dokunma
-Dünya Dönüyor
-Farkındamısın
-Gitti De Gitti
-Gönül
-Gurbet
-Hatasız Kul Olmaz
-Hayat Devam Ediyor
-Hor Görme Garibi
-Kabahat Seni Sevende
-KAderimin Oyunu
-Kahrolayım
-Kır Gönlünün Zincirini
-Neyi Degistirdik Ki
-Sev Dedi Gözlerim
-Severek Ayrılalım
-Vazgeç Gönlüm
-Ya Evde Yoksan
-Yarabbim
-Yorgun Gözlerim

Ve Bonus Olarak Level Dergisinin Ekim Sayısı Kaçıranlar ve Daha Okumayanlar için;



İndirme linki;


KEYİFLİ DİNLEME VE OKUMALAR:MrFaLROC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder